Platige Image wykonało animowaną czołówkę i wideoklip do serialu “Dream 2030” wyprodukowanego w ramach kampanii społecznej prowadzonej przez władze Kataru. Jak wynika z naszych ustaleń, o możliwość realizacji projektu starało się jeszcze siedem firm z całego świata.
“Dream 2030” to szeroko zakrojona kampania skierowana przede wszystkim do dzieci. Ma na celu promowanie wśród najmłodszych Katarczyków lojalności, solidarności i jedności – wartości ważnych dla rozwoju tego stosunkowo młodego narodu.
Premiera serialu odbyła się 18 grudnia podczas narodowego święta Kataru. W okolicach tej daty obchodzony jest tzw. tydzień narodowy. Wtedy uruchamiany jest specjalny kanał telewizyjny, w którym przez ok. trzy tygodnie publikowane są materiały z obchodów święta. Tam też emitowany był serial “Dream 2030”.
Platige Image nie podaje wartości kontraktu. Christian Gierycz, członek zarządu firmy, w rozmowie z nami stwierdził, że nawet w skali PI było to bardzo duże przedsięwzięcie. Nad projektem pracowało ok. 80 osób, a jego przygotowanie zajęło ok. 5,5 miesiąca. Platige obecnie prowadzi rozmowy o przedłużeniu współpracy.
Organizatorem święta oraz koordynatorem kampanii “Dream 2030” jest State National Day Celebrations Organising Committee of Qatar. Serial jest produkowany przez Rockwallaby Productions.