Kraj

Reprise Media powalczy o klientów specjalizacją i zasadami wynagradzania

Niedawno powołana agencja kompletuje zespół specjalistów od performance marketingu oraz SEM. Chce aktywnie walczyć o klientów z zewnątrz. Jej głównym atutem ma być rozliczanie za wyniki sprzedażowe.

Zespół Reprise Media, struktura powołana w ramach Interpublic Group of Companies, wkrótce powiększy się o nowego specjalistę – Katarzynę Falszewską, która obejmie stanowisko performence specialist. Będzie się zajmowała współpracą z programami partnerskimi. Ostatnio związana była z Afilo, gdzie pełniła funkcję key account managera. Będzie to dziewiąta osoba w zespole, który powstał na bazie Fastbridge (struktura Initiative) i UM Leads (Universal McCann). Prezesem firmy jest Tomasz Wileński, poprzednio dyrektor Fastbridge.
Jak zapowiada Wileński, firma chce świadczyć usługi klientom domów mediowych: Initiative, Universal McCann, Brandconnection oraz U2 Media, ale także zamierza aktywnie pozyskiwać partnerów z zewnątrz. Reprise Media stawia na specjalizację, m.in. w dziedzinie RTB, do której oddelegowano Macieja Bruzgę, senior SEM specialist, oraz Karolinę Kusy, pełniącą tę samą funkcję. Agencja wdraża rozliczania z klientami za efekty sprzedażowe, co zdaniem Wileńskiego jest coraz bardziej poszukiwanym rozwiązaniem przez klientów. Obecnie firma pracuje dla takich klientów, jak: PLL LOT, BGŻ, BMW Polska, Tchibo Polska oraz Microsoft.
Właścicielami spółki są Initiative i Universal McCann. Polska jest odpowiedzialna za koordynację prac na 13 rynkach w regionie CEE.