M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sebo - nowy gracz na rynku AGD

Magdalena Lipińska | 27 lutego 2012, 06:00

Agencja GlobalBrand Institute wprowadzi na rynek markę Sebo - producenta odkurzaczy klasy premium.

Na polski rynek wchodzi producent odkurzaczy, niemiecka firma Sebo. Wytwarza ona urządzenia pod własnym logo oraz dla wielu innych znanych firm. W ciągu trzech lat Sebo chce zostać liderem segmentu premium w kategorii odkurzaczy dla klientów indywidualnych, rynku profesjonalnego oraz segmentu urządzeń dla osób z alergią.

Sebo w wyniku przetargu wybrała agencję GlobalBrand Institute, która zajmie się kompleksowym budowaniem wizerunku i świadomości marki w Polsce. Jej zadaniem będzie także kreowanie mody na odkurzacze kolumnowe – bardzo popularne m.in. w USA.

Kampania obejmie działania public relations oraz reklamowe – z silnym naciskiem na social media i niestandardową reklamę ambientową. Dużą część komunikacji zajmie także kampania edukacyjna pokazująca zalety wysokiej jakości rozwiązań w odkurzaczach oraz standardów, jakich klienci powinni oczekiwać od producentów urządzeń AGD.

Niemiecka firma Sebo powstała w 1978 r. Działa m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Japonii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Rosji i Australii. Głównymi konkurentami Sebo są firmy Miele i Dyson.

Czytaj więcej na temat: , , ,