Wystartowała sześciomiesięczna kampania reklamowa Radia RMF FM pod hasłem “Najlepsza muzyka. Do usłyszenia w RMF FM”. Wysokość budżetu kampanii nie została ujawniona. “Celem kampanii jest ugruntowanie pozycji Radia RMF FM jako niekwestionowanego lidera rynku i powiększenie dystansu w stosunku do pozostałych stacji radiowych. Komunikacyjnym celem kampanii jest silne skojarzenie RMF z najlepszą muzyką radiową proponowaną przez stacje radiowe” – mówi Anna Kozłowska, rzecznik prasowy RMF FM. W kampanii występują gwiazdy polskiej i zagranicznej muzyki rozrywkowej, w tym m.in.: Anastacia, Beyonce, Reni Jusis, Shakira, S. Twain , Garou, J. Lopez, C. Dion. Kampania telewizyjna obejmuje oba programy telewizji publicznej TVP1 i TVP2 oraz kanał TVN i Polsat. Spot telewizyjny trwa 10 sekund. Kozłowska nie ujawniła, ile GRP’s Radio RMF FM zakupiło na potrzeby kampanii. Intensywna kampania prasowa, w której uwzględniono około 80 tytułów prasowych, rozpocznie się pod koniec stycznia. W lutym br. na terenie całej Polski wystartuje kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kreacją, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Art FM – spółka należąca do Holdingu Radia RMF FM. W kwartale pażdziernik-grudzień 2003 r. udział w rynku słuchalności RMF FM w grupie 15+ wyniósł 23,5 proc., a w poprzednim kwartale rolującym 23,6 proc. Udziały w rynku słuchalności bezpośredniego konkurenta RMF FM – Radia Zet w tych okresach wynosiły odpowiednio 19,9 proc. i 19,0 proc. (Radio Track, SMG/KRC Millward Brown Company). (PR)