Zagranica

Gillette zapowiada kolejną rewolucję na rynku maszynek do golenia

Koncern Gillette zaprezentował nową maszynkę do golenia M3Power, zasilaną baterią, która dzięki nowatorskiemu systemowi pulsacyjnemu ma zrewolucjonizować rynek urządzeń do...

Koncern Gillette zaprezentował nową maszynkę do golenia M3Power, zasilaną baterią, która dzięki nowatorskiemu systemowi pulsacyjnemu ma zrewolucjonizować rynek urządzeń do golenia. Gillete odniosła sukces, wprowadzając w 1998 r. nowatorski ówcześnie system Mach 3. Nowa maszynka ma pojawić się w sprzedaży na rynku amerykańskim w maju br. i jej launch będzie wspierała intensywna kampania reklamowa w telewizji, prasie, radiu i w internecie oraz promocje w sklepach i działania direct mailing. Gillette twierdzi, że M3Power ma zapewniać jeszcze dokładniejsze i wygodniejsze golenie niż Mach 3 Turbo i ma być odpowiedzią na nowy produkt głównego konkurenta: firmy Wilkinson Sword – maszynkę do golenia Quattro (z czterema ostrzami). Gillete potwierdziło, że budżet reklamowy marki Mach 3 pozostaje w agencji reklamowej BBDO New York. (“BrandRepublic”)