Koncern Gillette zaprezentował nową maszynkę do golenia M3Power, zasilaną baterią, która dzięki nowatorskiemu systemowi pulsacyjnemu ma zrewolucjonizować rynek urządzeń do golenia. Gillete odniosła sukces, wprowadzając w 1998 r. nowatorski ówcześnie system Mach 3. Nowa maszynka ma pojawić się w sprzedaży na rynku amerykańskim w maju br. i jej launch będzie wspierała intensywna kampania reklamowa w telewizji, prasie, radiu i w internecie oraz promocje w sklepach i działania direct mailing. Gillette twierdzi, że M3Power ma zapewniać jeszcze dokładniejsze i wygodniejsze golenie niż Mach 3 Turbo i ma być odpowiedzią na nowy produkt głównego konkurenta: firmy Wilkinson Sword – maszynkę do golenia Quattro (z czterema ostrzami). Gillete potwierdziło, że budżet reklamowy marki Mach 3 pozostaje w agencji reklamowej BBDO New York. (“BrandRepublic”)