Zagranica

Verizon ogłosił przetarg na obsługę budżetu reklamowego

Verizon Wireless, amerykański operator telefonii komórkowej, rozpisał przetarg na obsługę reklamową firmy. Jego budżet szacowany jest na 826 mln dol....

Verizon Wireless, amerykański operator telefonii komórkowej, rozpisał przetarg na obsługę reklamową firmy. Jego budżet szacowany jest na 826 mln dol. Według Brendy Raney, rzecznika prasowego Verizon Wireless, koncern nie był zadowolony ze współpracy z Interpublic Group of Cos., dlatego zdecydował się na ogłoszenie przetargu. Pomimo to agencje należące do grupy Interpublic prawdopodobnie zostaną zaproszone do tego przetargu. Jedną z kampanii reklamowych Verizon Wireless przygotowała agencja Bozell. Na początku ub.r. budżet operatora przeniesiono do agencji Lowe z Nowego Jorku, która została połączona z agencją Bozell. (“AdAge”)