Kraj

Sanofi-Synthelabo konsoliduje budżet reklamowy w Publicis Groupe

Od stycznia br. do agencji Publicis trafiła obsługa reklamowa wszystkich marek z portfolio firmy farmaceutycznej Sanofi-Synthelabo SA (sztandarowym produktem jest...

Od stycznia br. do agencji Publicis trafiła obsługa reklamowa wszystkich marek z portfolio firmy farmaceutycznej Sanofi-Synthelabo SA (sztandarowym produktem jest No-Spa). W tym tygodniu planowane jest spotkanie, podczas którego odbędzie się “przekazanie” całego portfolio produktów, wyznaczone zostaną zadania marketingowe i reklamowe dla poszczególnych marek. Nie udało nam się skontaktować z przedstawicielem Sanofi, aby dowiedzieć się szczegółów na temat nowej współpracy i ustalić, z jakimi agencjami firma współpracowała w Polsce wcześniej. Przekazanie budżetu Sanofi-Synthelabo jest wynikiem międzynarodowego rozdania. Pod koniec ub.r. miał miejsce przetarg międzynarodowy, w jego finale Publicis Groupe pokonała holdingi Havas i WPP, wcześniej z przetargu wyeliminowano Interpublic Group of Cos., Grey Global Group i Omnicom Group. Obsługa mediowa Sanofi-Synthelabo jest w Optimedia. (AMS)