Kraj

Nowa identyfikacja wizualna Porozumienia bez Barier i Filmoteki Narodowej

Agencja Reklamowa Studio P Andrzeja Pągowskiego przygotowała nowe logo oraz cały system identyfikacji wizualnej dla Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej "Porozumienie bez...

Agencja Reklamowa Studio P Andrzeja Pągowskiego przygotowała nowe logo oraz cały system identyfikacji wizualnej dla Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej “Porozumienie bez Barier”. Autorami logo są Andrzej Pągowski i Magda Błażków (grafik w Studio P). Agencja współpracuje z Fundacją od 5 lat, więc propozycja opracowania nowego wizerunku Fundacji trafiła do agencji bez przetargu. “Zmiana wizerunku Fundacji jest związana ze zmianami w samej Fundacji – powiedział Andrzej Pągowski – ale przede wszystkim z powstawaniem właśnie w Gdańsku pierwszego “motylkowego” szpitala budowanego pod auspicjami Fundacji. Jest to Klinika Hematologii i Onkologii Akademii Medycznej”. Budowa szpitala będzie wymagała zbierania na ten cel funduszy, więc na przełomie marca i kwietnia wystartuje kampania informacyjna. Prawdopodobnie będzie ona przebiegać na billboardach i w prasie, Pągowski nie wyklucza również telewizji, ale nie ma w tej sprawie jeszcze żadnych umów i decyzji. W realizacji programu zbierania funduszy Fundacja będzie miała 4 partnerów, na razie umowa podpisana jest z jednym z nich – z PKN Orlen (program Vitay). Autorem kampanii jest Studio P. Studio P przygotowało również nowe logo i wizualizację Filmoteki Narodowej. Autorem nowego logo jest Magda Błażków. (AMS)