Kraj

Reserved przygotowuje kampanię wiosenną

LPP SA, właściciel marki Reserved, przygotowuje kampanię reklamową wiosenno-letniej kolekcji odzieży. Kampania ma wystartować na początku marca br. "Podstawowym kanałem...

LPP SA, właściciel marki Reserved, przygotowuje kampanię reklamową wiosenno-letniej kolekcji odzieży. Kampania ma wystartować na początku marca br. “Podstawowym kanałem komunikacji będzie outdoor” – mówi Krzysztof Śliwiński, zapowiadając jednocześnie, że firma będzie chciała korzystać głównie z ekskluzywnych powierzchni wielkoformatowych, a najmniejszym nośnikiem będzie billboard 6×3. Równolegle z działaniami outdoorowymi prowadzona będzie kampania prasowa wykorzystująca magazyny lifestyle’owe i związane z modą (m.in. “Twój Styl”, “Elle”, “Glamour”, “CKM”). Kampania prasowa potrwa trzy miesiące – do końca maja, kampania outdoorowa największe nasilenie będzie miała w marcu, natomiast część największych nośników wykorzystywana będzie również do końca maja. Dodatkowe działania wspomagające prowadzone będą w internecie. Całość kampanii, łącznie z zakupem mediów, przygotowywana jest siłami własnymi LPP. (MG)