Kraj

Polskie hity w muzycznych rozgłośniach to za mało

Trzy lokalne rozgłośnie radiowe kontrolowane przez Agorę SA: sopocki Trefl (49 proc. udziałów Agory), wrocławskie radio Kolor (49 proc.) i...

Trzy lokalne rozgłośnie radiowe kontrolowane przez Agorę SA: sopocki Trefl (49 proc. udziałów Agory), wrocławskie radio Kolor (49 proc.) i Elita z Bydgoszczy (96 proc.) zmieniają format programowy. Dotychczas bazowały na formule “złotych, polskich przebojów”, która okazała się zbyt wąska. “Na taki format jest jeszcze za wcześnie” tłumaczy Marek Michalski, zastępca dyrektora ds. rozgłośni lokalnych w Agorze SA. Stacje dodały do oferty muzykę zagraniczną. “Takie były oczekiwania słuchaczy, których muzyczne preferencje są stale przez nas monitorowane” dodaje Michalski. Konsekwentnie, choć dyskretnie zmieniły się także radiowe jingle: Trefl, zamiast “Tylko polskie przeboje” nadaje slogan “Tylko złote przeboje.” Rozszerzenie oferty stacji wspierają lokalne kampanie reklamowe, prowadzone przede wszystkim na billboardach, a także w prasie i poprzez mailing.