Kraj

Scandinavian Tobacco rozdaje gadżety - film DVD z paczką papierosów

Firma tytoniowa Scandinavian Tobacco SA (ST) przygotowała promocję papierosów Nevada (nowa marka klasy King Size wprowadzona przez ST na rynek...

Firma tytoniowa Scandinavian Tobacco SA (ST) przygotowała promocję papierosów Nevada (nowa marka klasy King Size wprowadzona przez ST na rynek pod koniec ub.r.) – do promocyjnych paczek dodawane będą płyty DVD z filmem “Dziewiąte wrota” w reżyserii Romana Polańskiego. Cena takiego promocyjnego zestawu wynosi 5,99 zł (zwykła paczka 20 szt. papierosów Nevada kosztuje 3,80 zł). Grzegorz Żurawski, rzecznik Scandinavian Tobacco, powiedział, że akcja ma charakter wizerunkowy: “Chcemy skierować uwagę konsumentów, zachęcić ich do spróbowania nowych papierosów, jest to element budowania świadomości marki”. Żurawski nie chciał ujawnić, jaki nakład płyt wyprodukowano, powiedział jedynie, że jest to liczba odpowiadająca tygodniowej sprzedaży papierosów tej marki, a odpowiadająca wielokrotności nakładu dużego miesięcznika. Płytę wydała agencja artystyczna Good Summer, która zajęła się uzyskaniem licencji oraz projektem i wykonaniem okładki do niej. Dystrybucją kinową “Dziewiątych wrót” zajmowała się Syrena Entertainment Group. Do tej pory płyty DVD z filmami dołączali do swoich gazet i kolorowych magazynów głównie najwięksi wydawcy. W ostatnich miesiącach monopol prasowy na filmowe gadżety został przełamany – np. w październiku ub.r. Elite Cafe, dystrybutor kawy Lavazza, dołączał do paczek film “Amelia” (dystrybuowany przez Gutek Film), a w grudniu Faxe Polska, importer i dystrybutor piwa Faxe, dołączał do czteropaków Faxe Strong dwa filmy do wyboru: “Zielona mila” i “Między piekłem a niebem” (dystrybutorem obu filmów w Polsce jest ITI Home Video). (MB)