Kraj

Firma Filmdesign rozwija ofertę usług filmcentive i event marketingu

Firma Filmdesign rozwija ofertę usług filmcentive i event marketingu. "Filmcentive to nasza autorska propozycja działań motywacyjnych połączonych z aktywnością artystyczną...

Firma Filmdesign rozwija ofertę usług filmcentive i event marketingu. “Filmcentive to nasza autorska propozycja działań motywacyjnych połączonych z aktywnością artystyczną pracowników dużych korporacji, skierowana m.in. do działów marketingu tych firm” – mówi Grzegorz Piekarski, jeden z szefów Filmdesign. Podstawą projektu jest wspólna realizacja działań artystycznych (np. filmowych, teatralnych czy muzycznych) przez pracowników firmy i profesjonalne ekipy. “Obecnie przygotowaliśmy kilka projektów tego typu. Część z nich zostanie zrealizowana w najbliższych miesiącach” – deklaruje Tomasz Wysokiński, drugi z szefów Filmdesign. Jego zdaniem ważnym elementem tego typu aktywności jest podbudowa psychologiczna. Dlatego firma nawiązała współpracę z psychologiem Jackiem Santorskim specjalizującym się m.in. w psychologii biznesu. “Prace tego typu są nie tylko formą budowania zespołu, ale także budowania trwałych i efektywnych relacji, również marketingowych, z kluczowymi klientami” – uważa Piekarski. Firma prowadzi też działalność z zakresu event marketingu. Ostatnio przygotowała event dla kanału filmowego HBO. Firma Filmdesign powstała w ub.r. Wśród klientów firmy są m.in.: Nestle Polska SA, General Motors i kanały telewizyjne HBO Polska i AXN. (PM)