Przetargi

Polifarb Cieszyn - Wrocław planuje przetarg kreatywny i mediowy

Firma Polifarb Cieszyn - Wrocław planuje przeprowadzenie dwóch przetargów: na obsługę strategiczno-kreatywną i mediową swojej marki Dekoral. Obecnie Polifarb Cieszyn...

Firma Polifarb Cieszyn – Wrocław planuje przeprowadzenie dwóch przetargów: na obsługę strategiczno-kreatywną i mediową swojej marki Dekoral. Obecnie Polifarb Cieszyn – Wrocław współpracuje z agencją reklamową Image Art i domem mediowym Effective Media. Zaproszenia do przetargu kreatywnego zostaną rozesłane jeszcze w tym tygodniu do czterech agencji reklamowych, w tym Image Art. Nazwy pozostałych agencji nie zostały ujawnione. Lista jest zamknięta. Rozstrzygnięcia można się spodziewać po trzech tygodniach, przetarg mediowy rozpocznie się w dalszej kolejności. Wysokość budżetu reklamowego nie została ujawniona. Barbara Adamska, menedżer marki Dekoral w Polifarbie Cieszyn – Wrocław, powiedziała jedynie, że tegoroczne wydatki reklamowe będą porównywalne z ubiegłorocznymi. Według monitoringu Expert Monitora wydatki reklamowe tej firmy w 2003 r. zamknęły się w kwocie 7,3 mln zł, z czego większość wydano na kampanie reklamowe marki Dekoral. Firma zamierza w tym roku przeprowadzić działania reklamowe, których celem jest odświeżenie wizerunku marki farb Dekoral. (PR)