Przetargi

Browary Lubelskie wyłoniły short-listę w przeglądzie agencji

Browary Lubelskie "Perła" SA wyłoniły short-listę w przeprowadzanym przeglądzie ofert , którego celem jest wybranie agencji do obsługi sztandarowego brandu,...

Browary Lubelskie “Perła” SA wyłoniły short-listę w przeprowadzanym przeglądzie ofert , którego celem jest wybranie agencji do obsługi sztandarowego brandu, jakim jest piwo Perła Chmielowa. Janusz Łyczak, kierownik działu marketingu w spółce Browary Lubelskie “Perła”, poinformował, że przegląd zostanie zakończony do końca przyszłego tygodnia, nie podał jednak ani nazw zaproszonych agencji, ani tych, które zostały na short-liście. Według nieoficjalnych informacji Browary Lubelskie planują w przyszłym roku bardziej intensywne działania reklamowe na rzecz swojej flagowej marki (dotychczas marketing brandu był skoncentrowany na lokalnych działaniach sezonowych). Obecnie za obsługę Perły odpowiada agencja 141 Testardo PR. Według Łyczaka agencja ta została zaproszona do przeglądu. (AMS)