Kraj

10 tys. gier dla konsumentów paluszków Lajkonik

Trwa konsumencka promocja paluszków Lajkonik firmy Bahlsen. Celem akcji promocyjnej, która polega na zbieraniu specjalnych talarów, umieszczonych na opakowaniach wyrobu,...

Trwa konsumencka promocja paluszków Lajkonik firmy Bahlsen. Celem akcji promocyjnej, która polega na zbieraniu specjalnych talarów, umieszczonych na opakowaniach wyrobu, jest podniesienie wielkości sprzedaży i zainteresowanie produktem młodszych konsumentów. Dla zwycięzców przygotowano 10 tys. nagród w postaci różnorodnych gier towarzyskich, takich jak np. domino. Informacje na temat konkursu przekazywane są za pomocą materiałów promocyjnych, umieszczanych w punktach sprzedaży oraz w prasie handlowej – “Poradniku Handlowca” i “Handlu”. Paluszki Lajkonik są liderem w swoim segmencie, z udziałem ilościowym na poziomie 40 proc. (według danych ACNielsen). (MK)