Kraj

Call Center Poland podpisała pierwszy kontrakt na obsługę linii wielojęzycznej

Call Center Poland podpisała pierwszy kontrakt na obsługę infolinii wielojęzycznej. Spółka nie podaje nazwy tego klienta - zdradza tylko, że...

Call Center Poland podpisała pierwszy kontrakt na obsługę infolinii wielojęzycznej. Spółka nie podaje nazwy tego klienta – zdradza tylko, że jest on dystrybutorem sprzętu AGD w całej Europie. Zadaniem infolinii będzie obsługa serwisu konsumenckiego dla klientów z: Polski, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Belgii, Hiszpanii, Włoch, Czech i Słowacji. Firma obsługuje już od kilku miesięcy klientów zagranicznych. Współpracuje z oddziałem polskim i oddziałem niemieckim wydawnictwa Reader’s Digest, które specjalizuje się w sprzedaży swoich produktów przez telefon. Ponadto Call Center Poland realizowała także projekty m.in.: dla jednej z niemieckich firm z branży telekomunikacyjnej, dla niemieckiej loterii oraz sprzedaż abonamentu niemieckiej prasy (m.in. “Spiegel” i “Stern”). Od kilku miesięcy przygotowywała się do obsługi klientów angielskojęzycznych. “Podpisanie umowy na obsługę wielojęzycznej infolinii jest dowodem na to, że uruchomienie projektów niemieckojęzycznych było dla nas tak naprawdę początkiem funkcjonowania wielojęzycznego call center przygotowanego do obsługi klientów z dowolnego kraju” – mówi Katarzyna Swatowska, marketing & PR director Call Center Poland. (PU)