Kraj

Aiwa przygotowuje na marzec kampanię, dalsze repozycjonowanie marki

Sony Poland rozpocznie w marcu kampanię reklamową marki Aiwa. Pretekstem do jej przeprowadzenia będzie wprowadzanie na polski rynek nowej linii...

Sony Poland rozpocznie w marcu kampanię reklamową marki Aiwa. Pretekstem do jej przeprowadzenia będzie wprowadzanie na polski rynek nowej linii produktów Aiwa – USB Audio, jednak jak zapowiada Robert Kamiński, business manager Central Europe Aiwa Marketing of Europe, będzie to wstęp do dłuższych działań reklamowych, które będą prowadzone sukcesywnie w ciągu roku. Kampania produktów USB Audio będzie nawiązywać do ubiegłorocznej kampanii wizerunkowej Aiwy (trwała ona prawie cztery miesiące, zakończyła się w styczniu br.), jednak zostanie uzupełniona o nowe elementy. “Chcemy, by marka Aiwa wyraźnie odróżniała się od wszelkich innych marek, dlatego chcemy ją zupełnie niestandardowo prezentować w mediach” – mówi Robert Kamiński. Kampania rozpocznie się w marcu, jej start powiązany będzie z premierowym pokazem produktów USB Audio na targach CEBIT. Kreację kampanii przygotowuje berlińska agencja Wieden & Kennedy (ona także była autorem wspomnianej kampanii wizerunkowej), Kamiński nie chciał na razie ujawnić, kto zajmie się w Polsce zakupem mediów. Produkty USB Audio należą do serii nazwanej przez Aiwę PC Centric – mają zapewniać maksymalnie prostą współpracę z komputerami PC – jest to najważniejsze założenie strategiczne Aiwy wynikające z analizy wymagań konsumentów wobec sprzętu audio. Ubiegłoroczna kampania wizerunkowa i kampania planowana na ten rok to kolejne ruchy Aiwy zmierzające do repozycjonowania tej marki po przejęciu firmy Aiwa przez koncern Sony w grudniu 2002 r. Na początku 2003 r. zmienione zostało logo Aiwy, podjęto także decyzję o skierowaniu produktów do innej niż wcześniej grupy docelowej – obecnie grupę tę stanowi młodzież (“pokolenie internetu”) i tzw. młodzi profesjonaliści. (MG)