Kraj

W magazynie "Ładny Dom" nowy dział rynkowy "Salon firmowy"

"Ładny Dom", miesięcznik Agory SA, pracuje nad udoskonalaniem makiety i dalszymi zmianami redakcyjnymi, po przeprowadzeniu szczegółowych badań na dużej grupie...

“Ładny Dom”, miesięcznik Agory SA, pracuje nad udoskonalaniem makiety i dalszymi zmianami redakcyjnymi, po przeprowadzeniu szczegółowych badań na dużej grupie swoich czytelników. W magazynie już wprowadzono nowy, obszerny, kilkudziesięciostronicowy dział “Salon firmowy”. “Jest to duży rynkowy przegląd wybranych produktów” – powiedział Wiesław Rudolf, redaktor naczelny “Ładnego Domu”. W wydaniu styczniowym zaprezentowano ofertę 430 drzwi wewnętrznych, w lutowym – prawie 300 grzejników. “Ładny Dom” jest użytecznym poradnikiem budowlanym, kierowanym do kobiet i mężczyzn. Wydaje numery specjalne, wydał też kwartalnik z projektami “Dom dla Ciebie”. Według danych ZKDP za wrzesień 2003 r. rozpowszechnianie płatne “Ładnego Domu” wyniosło ok. 60 tys. egzemplarzy, a nakład – 85 tys. (KP)