Zagranica

Transmisje z rozgrywek Super Bowl przyciągają reklamodawców

Transmisje z rozgrywek w futbolu amerykańskim Super Bowl przyciągają reklamodawców. Super Bowl jest w Stanach Zjednoczonych największym wydarzeniem sportowym, przyciągającym...

Transmisje z rozgrywek w futbolu amerykańskim Super Bowl przyciągają reklamodawców. Super Bowl jest w Stanach Zjednoczonych największym wydarzeniem sportowym, przyciągającym ogromną widownię telewizyjną. Z badań wynika, że najbliższą 38. edycję Super Bowl zamierza obejrzeć 54 proc. Amerykanów. To dobra informacja dla domów mediowych. 30-sekundowy spot przy transmisjach z rozgrywek w stacji CBS z rozgrywek kosztować będzie 2,3 mln dol. (1,25 funtów). To rekordowa stawka. Dotychczas czas reklamowy przy tegorocznej edycji wykupiły firmy: Budweiser, Pepsi Cola, General Motors, America Online i National Football League. Reklamy wokół rozgrywek Super Bowl są dobrą okazją do zaprezentowania innego, bardziej humorystycznego wizerunku firm. Dowodem na to są ubiegłoroczne spoty takich brandów jak Pepsi, Reebok czy Visa. (“BrandRepublic”)