M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DaimlerChrysler chce zwiększyć sprzedaż i rozwinie sieć dealerską

Serwis Dzienny | 26 stycznia 2004, 00:00

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć dealerską. "Naszym celem jest przekroczenie sprzedaży 10 tys. sztuk samochodów i wzrost obrotów" - mówi Winfried Blum, prezes zarządu DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP). Spółka podaje, że w ubiegłym roku sprzedała łącznie 9722 samochody. Z danych firmy Samar wynika, że połowę z nich stanowiły samochody osobowe. Obroty spółki wyniosły w tym czasie 1,6 mld zł. Wzrost sprzedaży i obrotów spółka zamierza osiągnąć m.in. poprzez zwiększenie liczby punktów dealerskich. Aktualnie w Polsce działają 32 punkty dealerskie sprzedające samochody osobowe i dostawcze Mercedes-Benz, 13 punktów sprzedających samochody ciężarowe oraz 18 punktów sprzedających marki Chrysler i Jeep. W ciągu najbliższych 2 lat dołączy do nich 19 kolejnych punktów - 13 sprzedających markę Mercedes-Benz i 6 sprzedających marki Chrysler i Jeep. Od ubiegłego roku w Polsce działa także jeden oddział własny DCAP. Jest to salon Mercedes-Benz Sosnowiec. W tym roku zostanie otwarty drugi taki salon - Mercedes-Benz Warszawa. Winfried Blum mówi, że w latach 2004-2005 koncern wraz ze swoimi dealerami zainwestuje w rozwój 350 mln zł. DCAP sprzedaje w Polsce samochody marek: Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Mitsubishi Canter, Smart i Maybach. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,