Kraj

Leo Burnett triumfuje w Wielkiej Brytanii

W czasie kolejnego London International Advertising Awards jedyną agencją z Polski, która wróciła z nagrodą, była Leo Burnett. Na londyńskim...

W czasie kolejnego London International Advertising Awards jedyną agencją z Polski, która wróciła z nagrodą, była Leo Burnett. Na londyńskim festiwalu w każdej kategorii jest jeden zwycięzca. Warszawska agencja otrzymała nagrodę w kategorii Plakat. Jest to kampania reklamowa przygotowana na seminarium reklamowym w czasie ostatniego festiwalu w Cannes – “Shots”. Ponadto do finału LIAA doszły jeszcze: w kategorii Druk – Ammirati Puris Lintas z kampanią “Spowiedź” (Axe) oraz Leo Burnett z dwiema: antynarkotykową kampanią społeczną i dla Funduszu Emerytalnego Ego (“Stopy” oraz “Dłonie”). W kategorii telewizja do finału doszły: APL z filmem “Mecz” (Simplus) i Leo Burnett z “Żeglarzem” dla Ego oraz filmem dla “Zielonej Budki”. (AMS)