Przetargi

Initiative wycofał się z przetargu na G+J Polska

Initiative Warszawa zrezygnował z udziału w przetargu na obsługę mediową wydawnictwa Gruner + Jahr Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele domu...

Initiative Warszawa zrezygnował z udziału w przetargu na obsługę mediową wydawnictwa Gruner + Jahr Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele domu mediowego nie komentują tych doniesień. Nie udało nam się skontaktować z Kingą Dubicką, dyrektorem Grupy Reklamy i Marketingu w wydawnictwie G+J Polska, aby uzyskać potwierdzenie tych informacji. W początkowej fazie przetargu brały udział cztery domy mediowe. Według naszych informacji były to firmy Universal McCann, Starcom, Brand & Media OMD oraz Initiative Warszawa. Od kilku lat domem mediowym wydawnictwa jest Starcom, który zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla wszystkich tytułów wydawnictwa. Jeżeli nastąpi zmiana domu mediowego, to budżet wydawnictwa zostanie przekazany prawdopodobnie w połowie tego roku. Wysokość budżetu nie została podana. (JD)