Przetargi

Mediaedge:cia obsłuży Philip Morris Polska w prasie handlowej

Dom mediowy Mediaedge:cia wygrał przetarg na obsługę budżetu firmy Philip Morris w zakresie planowania i zakupu przestrzeni reklamowej w prasie...

Dom mediowy Mediaedge:cia wygrał przetarg na obsługę budżetu firmy Philip Morris w zakresie planowania i zakupu przestrzeni reklamowej w prasie handlowej. Wysokość budżetu nie została ujawniona. Mateusz Zaremba, specjalista ds. komunikacji handlowej w Philip Morris Polska, powiedział jedynie, że tegoroczne wydatki reklamowe w prasie handlowej jego firmy będą wyższe niż w 2003 r. Według szacunków CR Media Consulting SA wydatki reklamowe brutto firmy Philip Morris Polska w 2003 r. wyniosły 750 tys. zł. “Dotychczas zajmowaliśmy się planowaniem i zakupem reklam w prasie handlowej we własnym zakresie. Podjęliśmy decyzję o współpracy z Mediaedge:cia, żeby planowanie uczynić bardziej efektywnym i otrzymać wyższe rabaty. Wybraliśmy tę agencję również ze wględu na wysoką jakość obsługi” – powiedział Zaremba. W przetargu oprócz Mediaedge:cia brało udział pięć innych domów mediowych. Ich nazwy nie zostały jednak ujawnione. Umowa pomiędzy Philip Morris Polska została podpisana na rok z intencją przedłużenia. (PR)