Kraj

Beata Szewczyk nowym product managerem miesięcznika "Marie Claire"

Beata Szewczyk jest nowym product managerem magazynu "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine). Zastąpiła Anetę Białecką, która rozstała się z wydawnictwem....

Beata Szewczyk jest nowym product managerem magazynu “Marie Claire” (Hachette Filipacchi Magazine). Zastąpiła Anetę Białecką, która rozstała się z wydawnictwem. Beata Szewczyk przez ostatni rok pełniła funkcję marketing brand managera miesięcznika “Glamour” (G+J Polska). Wcześniej prawie przez trzy lata zajmowała się promocją magazynu “Uroda” (najpierw w Polskim Domu Wydawniczym, następnie w Edipresse Polska). Zanim związała się z promocją prasy, prowadziła program “Sekrety Kobiet” w Telewizji Regionalnej i zajmowała się projektem badań radiowych w OBOP Taylor Nelson Sofres Group. Beatę Szewczyk w “Glamour” zastąpi Katarzyna Lech, od dwóch lat odpowiadająca za wdrażanie kluczowych projektów internetowych w G+J, wcześniej pracująca jako brand manager w segmencie FMCG. (KP)