Kraj

Dialog planuje kampanie wspierające proces budowania marki

Wrocławska Telefonia Dialog SA planuje na marzec kampanię produktową, która promować będzie prefiks 1011 tego operatora. Kolejna kampania produktowa rozpocznie...

Wrocławska Telefonia Dialog SA planuje na marzec kampanię produktową, która promować będzie prefiks 1011 tego operatora. Kolejna kampania produktowa rozpocznie się jesienią, jednak na razie nie wiadomo, jakiej usługi Dialogu będzie dotyczyć. Jak zapowiada Kamil Niemira, dyrektor ds. marketingu Telefonii Dialog, obie kampanie nawiązywać będą do kończącej się obecnie kampanii wizerunkowej, która rozpoczęła wspieranie procesu wychodzenia Dialogu ze swoimi usługami na całą Polskę (do tej pory Dialog działał lokalnie, na Dolnym Śląsku). Jeszcze do końca lutego potrwa ostatni etap tej kampanii, który toczyć się już będzie wyłącznie w internecie (główna część kampanii prowadzona w grudniu i styczniu obejmowała telewizję, prasę i outdoor). Kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna Adv.pl. Kreacją na potrzeby kampanii ATL zajmowała się agencja Yapan, natomiast planowaniem i zakupem mediów Starlink. Kamil Niemira nie chciał potwierdzić, czy te same firmy przygotowują kampanię marcową. (MG)