M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Trwa kampania o sekundowym naliczaniu Simplusa

Serwis Dzienny | 28 stycznia 2004, 00:00

Ruszyła nowa kampania Simplusa "Sekundowe naliczanie", skierowana do ludzi mieszkających w małych miastach i wsiach. Simplus wprowadził do swojej oferty...

Ruszyła nowa kampania Simplusa "Sekundowe naliczanie", skierowana do ludzi mieszkających w małych miastach i wsiach. Simplus wprowadził do swojej oferty nowy, sekundowy system rozliczania prowadzonych rozmów. Kampania informacyjna została przygotowana przez agencję Euro RSCG New Europe, obejmuje: telewizje ogólnopolskie, ogólnopolskie rozgłośnie radiowe, prasę lokalną i ogólnopolską, materiały POS i outdoor (minimedia). Szczegółowy mediaplan i czas trwania kampanii nie zostały podane. Przewodni motyw kampanii to "słowa, których wypowiedzenie może w jedną sekundę zmienić czyjś dzień na lepsze". (AMS)

Czytaj więcej na temat: ,