Kraj

Faxe przygotował kolejną "filmową" promocję piwa tej marki

Faxe Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor duńskiego piwa Faxe, przygotował kolejną kampanię prosprzedażową tej marki. Do czteropaku Faxe...

Faxe Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor duńskiego piwa Faxe, przygotował kolejną kampanię prosprzedażową tej marki. Do czteropaku Faxe Premium dołączana jest płyta DVD z filmem pt. “Taxi” w reżyserii Luca Bessona (producent uzyskał licencję na wydanie od dystrybutora filmu SPI International Polska). Cena takiego zestawu wynosi ok. 17 zł. Jak mówi Agnieszka Rybitwa z działu wsparcia sprzedaży Faxe Polska, informacje o tej promocji ukażą się w prasie handlowej oraz konsumenckiej (“Playboy”, “Auto Motor i Sport”, “Men’s Health”). Wspierana ona będzie również działaniami BTL-owymi (direct- i e-mailing). Reklamy i wsparcie BTL firma realizuje we własnym zakresie. Nie jest to pierwsza tego typu “filmowa” promocja piwa tej marki – w grudniu ub.r. do czteropaków Faxe Premium dołączone było DVD z filmem pt. “Zielona mila”, a do zestawów Faxe Extra Strong – film pt. “Między piekłem a niebem”. Producent nie ujawnia, czy tego typu promocje z dołączonymi filmami będą kontynuowane ani jak wysoki wzrost sprzedaży firma osiągnęła dzięki poprzedniej promocji. W ubiegłym tygodniu pisaliśmy o podobnej akcji firmy Scandinavian Tobacco SA, która do paczek papierosów Nevada dołącza film DVD pt. “Dziewiąte Wrota” (cena zestawu: ok. 6 zł). (MB)