Kraj

Ströer ma najwięcej tablic tradycyjnych 5,04x2,38 - prawie 18 tys.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przygotowała najnowszy raport ilościowy. Jest on podstawowym narzędziem opisu polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Z raportu wynika,...

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przygotowała najnowszy raport ilościowy. Jest on podstawowym narzędziem opisu polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Z raportu wynika, że Ströer Out of Home Media posiada 17 706 sztuk tablic tradycyjnych o formacie 5,04×2,38 m, AMS ma takich nośników 11 576, a Town & City dysponuje siecią 1263 tablic. Clear Channel Poland ma 4088 nośników tradycyjnych o formacie 4×3 m. Cityboard Media dysponuje siecią 2955 nośników formatu 6×3 m. (Ströer ma takich nośników 1170, a Town & City 1390) i 205 nośników formatu 12×4 m (AMS posiada 40 takich tablic, a Town & City dysponuje siecią liczącą 70 sztuk). Town & City posiada 450 nośników tradycyjnych o formacie 12×3 m. AMS posiada 10 197 citylightów o formacie 1,2×1,8, a Clear Channel Poland ma takich citylightów 6423. Jeśli chodzi o sieć nośników tradycyjnych małego formatu, to AMS posiada 23 731 takich tablic, Mini Media dysponuje siecią 8249 tablic, a Clear Channel Poland ma takich nośników 1875. (PU)