M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lek Polska kontynuuje promocję Deprimu

Serwis Dzienny | 28 stycznia 2004, 00:00

Rusza kampania reklamowa Deprimu, lekarstwa na poprawę nastroju firmy Lek Polska. Kampania o charakterze edukacyjnym jest adresowana do kobiet w...

Rusza kampania reklamowa Deprimu, lekarstwa na poprawę nastroju firmy Lek Polska. Kampania o charakterze edukacyjnym jest adresowana do kobiet w wieku 30-50 lat. Plan mediowy przygotowany przez Demo Effective Launching i Adnet obejmuje: kampanię prasową, w wybranych tytułach prasy kobiecej ukażą się artykuły sponsorowane na temat różnych rodzajów przygnębienia, a także wyjaśniające różnice pomiędzy depresją i stresem. Promocja Deprimu odbędzie się również w internecie. Reklamy leku w postaci artykułów sponsorowanych pojawią się w serwisie Gazeta.pl, Onet.pl oraz Psychotekst.com. Przeprowadzona będzie akcja mailingowa informująca o Deprimie, adresowana do kobiet korzystających z portalu Onet.pl i będących grupą decelową marki Deprim. Na potrzeby kampanii zaprojektowano stronę internetową Deprimu, pod adresem www.deprim.pl. Kampanię uzupełniają działania BTL prowadzone na terenie aptek, obejmujące dystrybucję stoperów rekamowych Deprim, a także gazetki "Życie bez Tajemnic". Nie ujawniono wysokości budżetu reklamowego przeznaczonego na tę akcję. Kampania jest kontynuacją jesiennej akcji promocyjnej Deprimu przygotowanej także przez agencję Demo Effective Launching. Deprim jest liderem swojej kategorii, mając w niej 90-proc. udział. Bezpośrednią konkurencję stanowią leki - Perhip firmy Hasco-Lek i Psychotonosil firmy Phythopharm Klęka. Konkurenci nie są aktywni reklamowo. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,