Kraj

Ewa Barlik opracuje strategię promocji dla nowych czasopism WSiP

Ewa Barlik zajęła się promocją czasopism Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych (WSiP). W firmie jest na kontrakcie menedżerskim. Poprzednio była dyrektorem...

Ewa Barlik zajęła się promocją czasopism Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych (WSiP). W firmie jest na kontrakcie menedżerskim. Poprzednio była dyrektorem wydawnictwa Gazeta Prawna w Wydawnictwie Infor oraz dyrektorem marketingu “Rzeczpospolitej”. We WSiP zajmie się promocją dotychczasowych czasopism tego wydawnictwa (“Świat Nauki”, który jest polską edycją “Scientific American”, oraz 9 czasopism metodycznych dla nauczycieli), a także opracuje strategię promocyjną dla nowych projektów prasowych. Zbigniew Gajewski, dyrektor pionu czasopism WSiP, powiedział, że już w lutym rozpoczną się badania pierwszego nowego projektu wśród potencjalnych czytelników. Wyniki badania będą znane w marcu. WSiP pracuje równolegle nad tytułem licencyjnym oraz nad własnym projektem. Jak podkreślił Zbigniew Gajewski, praca pionu czasopism WSiP jest zgodna z misją całego wydawnictwa: “Pomagamy uczyć”. Nowe projekty mają więc na celu edukację, ale rozumianą w szerokim spectrum. Promocja “Świata Nauki” obejmuje prasę i radio. Planowane są działania PR dla tego tytułu. (JD, KP)