M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ThompsonFly wykorzystuje kreację online w kampanii telewizyjnej

Serwis Dzienny | 30 stycznia 2004, 00:00

Nowe linie lotnicze ThompsonFly.com rozpoczęły kampanię reklamową wartą 4 mln funtów, w której koncept kreatywny stworzony na potrzeby kampanii online...

Nowe linie lotnicze ThompsonFly.com rozpoczęły kampanię reklamową wartą 4 mln funtów, w której koncept kreatywny stworzony na potrzeby kampanii online wykorzystany został w spotach telewizyjnych. Internetową kreację w formie filmu animowanego wymyśliła agencja DDB London, a na potrzeby spotów telewizyjnych ten koncept rozwinęła agencja marketingu interaktywnego Tribal DDB. Równolegle ze spotami w telewizji nadal trwa kampania reklamowa nowych linii w internecie. "Głównym celem kampanii było przyciągnięcie ludzi na stronę internetową ThompsonFly.com" - mówi Tom Bazeley, account planner w Tribal DDB. Reklamy ThompsonFly są również w prasie oraz na outdoorze - ich kreacją zajęła się DDB London, zaś planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Media Planning Group. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , ,