Kraj

Avon Cosmetics wyda o co najmniej 10 proc. więcej na reklamę

Tegoroczny budżet marketingowy Avon Cosmetics Polska będzie większy od ubiegłorocznego. Według Barbary Goździkowskiej, dyrektor marketingu i PR na obszar Europy...

Tegoroczny budżet marketingowy Avon Cosmetics Polska będzie większy od ubiegłorocznego. Według Barbary Goździkowskiej, dyrektor marketingu i PR na obszar Europy Centralnej i Wschodniej w Avon Cosmetics Polska, budżet został zwiększony średnio o 10-20 proc. Według danych Expert Monitora ubiegłoroczne wydatki reklamowe firmy Avon wyniosły blisko 22 mln zł, a w 2002 r. – 8,6 mln zł. W lutym br. ruszy także prasowa kampania reklamowa nowego kremu przeciwzmarszczkowego Anew Retroactive. Adaptację layoutu reklamy przygotowała agencja reklamowa G7. Planowaniem i zakupem mediów zajął dom mediowy Starcom. Kampania potrwa około trzech miesięcy. (JD)