Kraj

Miesięcznik "BusinessWeek" stanie się dwutygodnikiem

Polska edycja magazynu ekonomicznego "BusinessWeek" przejdzie z miesięcznego na dwutygodniowy cykl wydawniczy. O podjęciu takiej decyzji powiedział Amadeusz Król, wiceprezes...

Polska edycja magazynu ekonomicznego “BusinessWeek” przejdzie z miesięcznego na dwutygodniowy cykl wydawniczy. O podjęciu takiej decyzji powiedział Amadeusz Król, wiceprezes i dyrektor generalny Agencji Reklamowo-Wydawniczej “Wprost” (AWR “Wprost”), wydawcy tytułu. Jeszcze nie zostało postanowione, czy zmiana cyklu wydawniczego “BusinessWeeka” nastąpi w pierwszym półroczu br., na przełomie marca i kwietnia, czy w drugim półroczu, to jest na przełomie sierpnia i września. Zwiększenie częstotliwości ukazywania się “BusinessWeeka” jest dalszym ciągiem zmian w tytule, które zdynamizowane zostały w ostatnim roku, odkąd w końcu 2002 r. redaktorem naczelnym magazynu został Piotr Aleksandrowicz, wcześniej wieloletni naczelny “Rzeczpospolitej”. W tym roku AWR “Wprost” zamierza przeznaczyć ok. 1 mln zł na promocję “BusinessWeeka”. Według ZKDP za październik 2003 r. rozpowszechnianie płatne “BusinessWeeka” wyniosło 22,3 tys. egzemplarzy, nakład – 45 tys. (KP)