Kraj

Ruszyła kampania wizerunkowa piwa Dębowe Mocne na outdoorze

Do końca lutego będzie trwała wizerunkowa kampania reklamowa marki piwa Dębowe Mocne produkowanego przez Kompanię Piwowarską SA na nośnikach reklamy...

Do końca lutego będzie trwała wizerunkowa kampania reklamowa marki piwa Dębowe Mocne produkowanego przez Kompanię Piwowarską SA na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy w formatach 5×2 i 5×3) firm AMS i Stroer Out of Home Media. Kreację przygotowała agencja reklamowa PZL, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Na billboardach umieszczono hasło reklamowe: “Twarda sztuka warzenia piwa”. Sebastian Starczewski, junior brand manager Dębowego Mocnego, wyjaśnia: “Kampania podkreśla męski charakter marki zakorzeniony w stabilności i solidności. Stanowi ona rozszerzenie dotychczasowej komunikacji ugruntowującej zaakceptowany przez szeroką grupę konsumentów wizerunek marki”. Jest to pierwsza kampania wizerunkowa Dębowego Mocnego na outdoorze, poprzednia kampania (w lutym i marcu ub.r.) informowała o sponsorowaniu przez tę markę Mistrzostw Europy Psich Zaprzegów – Jakuszyce 2003. Reklamy Dębowego Mocnego w lutym i marcu będą pojawiać się także w prasie (magazyny specjalistyczne) – reklamom prasowym towarzyszy hasło: “Siły specjalne”. Obecnie trwa kampania reklamowa tej marki w radiu (od października ub.r.) i w telewizji (od listopada ub.r.). Głównym hasłem marki jest “Długo warzone”. Od momentu wprowadzenia na rynek marki Dębowe Mocne obsługą kreatywno-strategiczną tego brandu zajmowała się agencja PZL. W lutym ub.r. ten budżet trafił do agencji TBWAWarszawa, jednak po kilku miesiącach Kompania Piwowarska zdecydowała o jego powrocie do PZL. (MB)