Do końca lutego będzie trwała wizerunkowa kampania reklamowa marki piwa Dębowe Mocne produkowanego przez Kompanię Piwowarską SA na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy w formatach 5×2 i 5×3) firm AMS i Stroer Out of Home Media. Kreację przygotowała agencja reklamowa PZL, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Na billboardach umieszczono hasło reklamowe: “Twarda sztuka warzenia piwa”. Sebastian Starczewski, junior brand manager Dębowego Mocnego, wyjaśnia: “Kampania podkreśla męski charakter marki zakorzeniony w stabilności i solidności. Stanowi ona rozszerzenie dotychczasowej komunikacji ugruntowującej zaakceptowany przez szeroką grupę konsumentów wizerunek marki”. Jest to pierwsza kampania wizerunkowa Dębowego Mocnego na outdoorze, poprzednia kampania (w lutym i marcu ub.r.) informowała o sponsorowaniu przez tę markę Mistrzostw Europy Psich Zaprzegów – Jakuszyce 2003. Reklamy Dębowego Mocnego w lutym i marcu będą pojawiać się także w prasie (magazyny specjalistyczne) – reklamom prasowym towarzyszy hasło: “Siły specjalne”. Obecnie trwa kampania reklamowa tej marki w radiu (od października ub.r.) i w telewizji (od listopada ub.r.). Głównym hasłem marki jest “Długo warzone”. Od momentu wprowadzenia na rynek marki Dębowe Mocne obsługą kreatywno-strategiczną tego brandu zajmowała się agencja PZL. W lutym ub.r. ten budżet trafił do agencji TBWAWarszawa, jednak po kilku miesiącach Kompania Piwowarska zdecydowała o jego powrocie do PZL. (MB)