Przetargi

Mokate planuje przetarg na obsługę kreatywną kampanii NYCoffee

Firma Mokate zamierza zorganizować przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną zaplanowanej na marzec br. kampanii reklamowej marki kawy NYCoffee. Wysokość budżetu nie...

Firma Mokate zamierza zorganizować przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną zaplanowanej na marzec br. kampanii reklamowej marki kawy NYCoffee. Wysokość budżetu nie została ujawniona. “Prawdopodobnie wykorzystamy w kampanii telewizję, ale ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła” – powiedział Janusz Chrostowski, dyrektor marketingu Mokate. Firma zamierza zaprosić mniej niż osiem agencji, a rozstrzygnięcia przetargu spodziewa się pod koniec lutego br. Kawa NYCoffee została wprowadzona na rynek w lipcu ub.r. i wówczas odbyła się kampania reklamowa na nośnikach reklamy zewnętrznej. W zakresie planowania i zakupu mediów Mokate współpracuje z domem mediowym Brand Connection. Marka NYCoffee należy do subkategorii kawowej 3 w 1 – jest to połączenie kawy rozpuszczalnej ze śmietanką i cukrem w 20-gramowych saszetkach. Jako pierwsza w segmencie kaw 3 w 1 na polskim rynku zadebiutowała w ub.r. firma Nestle Polska SA, wprowadzając tego typu produkt pod marką Nescafe. (PR)