Przetargi

SPO Films przygotuje kampanie dla Top Secret

Redan SA, producent odzieży, rozstrzygnął przetarg kreatywny, w którym zwyciężył butik kreatywny SPO Films. Oprócz niego do przetargu zaproszone były:...

Redan SA, producent odzieży, rozstrzygnął przetarg kreatywny, w którym zwyciężył butik kreatywny SPO Films. Oprócz niego do przetargu zaproszone były: Art FM, Continuum, Image Art, Grupa Kreatywna Taxi, Zack, McCann-Erickson, Lowe Brand i G7 (dwie ostatnie agencje nie przyjęły zaproszenia). SPO Films obsługiwać będzie najważniejszy brand Redanu, czyli Top Secret. Agencja przygotuje najprawdopodobniej kreacje dwóch kampanii odzieży Top Secret – dla kolekcji wiosennej i jesiennej tych ubrań. Poprzednia kampania Redanu, prowadzona jesienią ub.r., wykorzystywała jeszcze kreację przygotowaną przez agencję Scholz & Friends, z którą firma współpracowała od stycznia do sierpnia ub.r. Planowaniem i zakupem mediów dla Redanu zajmuje się Universal McCann, który wygrał przetarg na ten budżet w sierpniu ub.r. (wcześniej obsługiwał go Initiative Warszawa). Redan jest od grudnia ub.r. notowany na warszawskiej GPW. (MG)