Zagranica

Starcom obsłuży budżet mediowy koncernu Sara Lee

Sara Lee konsoliduje swój amerykański budżet mediowy w wysokości 200 mln dol. w rękach domu mediowego Starcom bez przeglądu ofert...

Sara Lee konsoliduje swój amerykański budżet mediowy w wysokości 200 mln dol. w rękach domu mediowego Starcom bez przeglądu ofert innych domów mediowych. Starcom jest jedną z siedmiu agencji zajmujących się tym klientem i jego biznesem, w tym żywnością, ubraniami, napojami i środkami czystości. Wcześniej obsługiwał już takie marki koncernu jak: Jimmy Dean, Sara Lee, Ball Park, Barely There i Playtex. Sara Lee wydała na media w 2002 r. 208 mln dol. według TNS Media Intelligence/CMR. Decyzja o konsolidacji budżetu mediowego jest wynikiem powołania na stanowisko szefa globalnego marketingu i sprzedaży Lee Chadena. Wybór jednego domu mediowego spowoduje – jego zdaniem – efektywniejsze zarządzanie budżetem. (“Advertising Age”)