Kraj

"Filipinka" po raz pierwszy wprowadza wydania specjalne

Miesięcznik "Filipinka" (Wydawnictwo Bauer) po raz pierwszy wprowadzi wydania specjalne. Będą mieć charakter edukacyjny. Zostaną skierowane do maturzystów i poświęcone...

Miesięcznik “Filipinka” (Wydawnictwo Bauer) po raz pierwszy wprowadzi wydania specjalne. Będą mieć charakter edukacyjny. Zostaną skierowane do maturzystów i poświęcone literaturze. Ukażą się cztery wydania, każde w nakładzie 90 tys. egzemplarzy, każde w cenie 9,9 zł, o objętości po 128 stron. Będą bogato, w nowoczesny sposób ilustrowane. Pisane przez znawców literatury mają być pomocne w zdaniu egzaminu dojrzałości. Jak przekazał Maciej Brzozowski, dyrektor PR Wydawnictwa Bauer, “Filipinka” będzie analizować rynek i zastanawiać się nad ewentualnością dalszych wydań specjalnych. Kampania “maturalnej “Filipinki”” obejmuje stacje telewizyjne: Polsat, MTV, Discovery. Według ZKDP za październik 2003 r. rozpowszechnianie płatne “Filipinki” wyniosło 69,7 tys. egzemplarzy, nakład – 139,7 tys. Wpływy reklamowe brutto “Filipinki” w 2003 r. wyniosły 2 mln 385 tys. zł, w 2002 r. – 2 mln 209 tys. zł (Expert Monitor). (JD, KP)