Kraj

Biuro Podróży Triada promuje swój wizerunek

Biuro Podróży Triada rozpoczęło intensywną kampanię telewizyną swoich usług. Kampania o wizerunkowym charakterze potrwa do połowy lutego br. i będzie...

Biuro Podróży Triada rozpoczęło intensywną kampanię telewizyną swoich usług. Kampania o wizerunkowym charakterze potrwa do połowy lutego br. i będzie powtórzona w kolejnych miesiącach br. pod hasłem: “Triada. Ucieczka od codzienności”. W spocie pojawia się także wątek sprzedażowy informujący o 24-procentowej zniżce przy rezerwacji wakacji do 6 lutego. Kreację spotu wykonała agencja PZL, strategię mediową przygotował dom mediowy Mediaedge:cia. Spot emitowany jest w stacjach TVP1, TVP2, TVN i TVN Siedem. W tym roku Triada planuje także kampanię radiową. Biuro Podróży Triada jest jest jedną z czołowych firm na rynku wycieczek zagranicznych, adresuje swoją ofertę do osób w wieku 25-55 lat, o zarobkach powyżej średniej. W 2002r. z jej oferty skorzystało 120 tys. klientów. W 2003 r. zanotowano 20-proc. wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2002 r. W październiku 2003 r. działalność w Polsce zakończyło szwedzkie biuro podróży Ving, oferujące polskim klientom wycieczki w rejonie basenu Morza Śródziemnego, a także odległe azjatyckie kierunki. Triada przejęła część klientów Vinga. (MKS)