Kraj

Polski DaimlerChrysler bierze udział w European Owner Loyalty Program

DaimlerChrysler Automotive Polska bierze udział w pilotażowym programie koncernu pod nazwą European Owner Loyalty Program. Celem jest zbudowanie efektywnego programu...

DaimlerChrysler Automotive Polska bierze udział w pilotażowym programie koncernu pod nazwą European Owner Loyalty Program. Celem jest zbudowanie efektywnego programu lojalnościowego dla klientów koncernu w poszczególnych krajach. Oprócz Polski biorą w nim udział także wybrane inne rynki europejskie, m.in. Hiszpania i Włochy. “Program służy temu, byśmy swoją komunikację do konsumentów kierowali jak najtrafniej i budowali ich lojalność, bo nasi dotychczasowi klienci są dla nas najważniejsi” – mówi Dorota Obłękowska, manager marketing & communications w DaimlerChrysler Automotive Polska. W ramach programu prowadzone jest badanie, na które składają się godzinne spotkania z klientami koncernu. Są oni pytani o motywy zakupowe, preferencje, odczucia oraz wartości, z jakimi się utożsamiają. Po zakończeniu sondażu każdy z oddziałów lokalnych Daimlera wybierze z programu elementy komunikacyjne najbardziej pasujące do specyfiki danego kraju. W 2003 r. DaimlerChrysler sprzedał w Polsce 3880 samochodów marki Mercedes, 1340 samochodów marek Chrysler i Jeep oraz 160 samochodów marki Smart (źródło: Samar). (PU, MG)