Kraj

Panasonic rozpoczął kampanię reklamową nagrywarek DVD

Panasonic Polska Sp. z o.o. rozpoczął miesięczną kampanię reklamującą nagrywarki DVD w telewizji i w prasie (głównie specjalistycznej). Jak mówi...

Panasonic Polska Sp. z o.o. rozpoczął miesięczną kampanię reklamującą nagrywarki DVD w telewizji i w prasie (głównie specjalistycznej). Jak mówi Grzegorz Szopiński, kierownik ds. marketingu działu audio-wideo, kampania ma dwa główne cele: po pierwsze, poinformowanie konsumentów, że w tym segmencie na rynek wchodzą nowe produkty w coraz niższych cenach (obecnie Panasonic sprzedaje w Polsce 5 modeli nagrywarek DVD w przedziale cenowym od ok. 2,3 tys. zł do ok. 7,5 tys. zł). Drugim celem ma być spopularyzowanie standardu nagrywania DVD-RAM (jest to standard zaakceptowany m.in. przez Panasonica, Toshibę, Samsunga i JVC, na świecie istnieje jednak kilka różnych standardów). Spoty telewizyjne (jest to adaptacja kreacji przygotowanej dla firmy Panasonic na rynki europejskie – w filmie pojawia się postać znanego reżysera Oliviera Stone’a) emitowane są w TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych takich jak: Europa Europa, Hallmark i National Geographic. Reklamy nagrywarek DVD Panasonica pojawią się również w prasie (przede wszystkim magazyny o sprzęcie audio-wideo, ale również inne – np.: “Voyage”). Grupą docelową są kobiety i mężczyźni (z naciskiem na mężczyzn) w wieku 20-49 lat (“core target” to: 25-45 lat), mieszkający w większych miastach (powyżej 50 tys.) i zarabiający powyżej średniej. Obsługą fulserwisową tej kampanii zajęła się warszawska agencja DSK. Wysokości budżetu tej kampanii producent nie ujawnia. Pod koniec ub.r. miała miejsce poprzednia kampania reklamowa nagrywarek DVD Panasonica – przebiegała ona głównie w kinach i w wybranych kanałach tematycznych. Szopiński mówi, że w bieżącym roku budżet na reklamę tego sprzętu jest kilkakrotnie większy od ubiegłorocznego, a firma stawia sobie za cel spopularyzowanie nagrywarek DVD na rynku masowym. (MB)