Zagranica

19 marca rozdanie nagród Revolution Awards 2004

Revolution Awards to konkurs brytyjskiej branży reklamy interaktywnej organizowany pod patronatem Yahoo! UK & Irland. Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji odbędzie...

Revolution Awards to konkurs brytyjskiej branży reklamy interaktywnej organizowany pod patronatem Yahoo! UK & Irland. Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji odbędzie się 19 marca w Grosvenor House w Londynie. Sześć agencji interaktywnych walczy o tytuł Agencji Roku: są to Zentropy Partners (ubiegłoroczny zwycięzca w tej kategorii) oraz AKQA, Arnold Interactive, Dare, i-level i Profero. W tym roku do konkursu wprowadzono trzy nowe kategorie – m.in. nagrodę w dziedzinie kreacji reklam interaktywnych – Creative Award (w tej kategorii walczą reklamy interaktywne dla Brylcreem, Xbox, Lynx oraz Diesel). Dwie pozostałe nowe kategorie to: nagroda za najlepszą inicjatywę w sieci związaną z sektorem publicznym oraz nagroda za najlepszą kampanię z wykorzystaniem marketingu online i marketingu bezpośredniego. W ramach konkursu przyznawane są nagrody w 16 dziedzinach – poza wymienionymi wyżej są to: best online advertising, best integrated marketing campaign, best consumer marketing, best online retailer, best business-to-business service, most innovate digital business, best brand-building by online business, best digital direct camapaign, best customer service, best online property from a media owner oraz kategoria best use of e-mail. (“BrandRepublic”)