Kraj

Fiat Auto Poland reklamuje Pandę, Punto, wkrótce też Stilo

Koncern Fiat Auto Poland rozpoczął kampanie reklamowe modeli Panda i Punto. Przymierza się także do kampanii reklamowej Stilo. Kampania reklamowa...

Koncern Fiat Auto Poland rozpoczął kampanie reklamowe modeli Panda i Punto. Przymierza się także do kampanii reklamowej Stilo. Kampania reklamowa Pandy jest związana z przyznaniem temu samochodowi tytułu Samochód Roku 2004 (I etap działań związanych z przyznaniem tego tytułu miał miejsce w grudniu 2003 r.). Kampania ma miejsce w prasie (m.in. “Gazeta Wyborcza”, dodatek telewizyjny “Gazety Wyborczej” i “Wprost”) i telewizji (TVP1, TVP2, TV4, Polsat i TVN). Jest skierowana zarówno do osób, które już mają fiata pandę, jak i do rozważających zakup samochodu. Koncern prowadzi także kampanię reklamową modelu Punto. Jest skierowana do rodzin. Jej celem jest poinformowanie o ofercie promocyjnej i kredytowej dotyczącej tego samochodu. Akcja ma miejsce w stacjach radiowych i w prasie codziennej. Niedługo rozpocznie się zaś kampania reklamowa modelu Stilo. Będzie miała miejsce w telewizji i prasie. “W przypadku tej kampanii będzie kilka grup docelowych, do których zostanie skierowany przekaz, co ma związek z kilkoma wersjami nadwozia tego samochodu – będą to ludzie młodzi sercem, rodziny oraz właściciele małych i średnich przedsiębiorstw” – mówi Jacek Nawara, advertising manager w Fiat Auto Poland. Kreacją kampanii reklamowych Fiata zajmuje się agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Wydatki reklamowe koncernu w 2003 r. wyniosły 79,2 mln zł (źródło: Expert Monitor), natomiast sprzedaż 65 951 sztuk (źródło: Samar). (PU, MG)