Kraj

Centralny przetarg Tetley nie będzie miał wpływu na polski rynek

Planowany przez brytyjską centralę Tetley przetarg na obsługę reklamową nie będzie miał prawdopodobnie wpływu na nasz rynek, gdzie firma jest...

Planowany przez brytyjską centralę Tetley przetarg na obsługę reklamową nie będzie miał prawdopodobnie wpływu na nasz rynek, gdzie firma jest obsługiwana przez agencję reklamową PZL. W Wielkiej Brytanii producent herbat podjął decyzję o zakończeniu współpracy z agencją Leo Burnett, z którą pracował przez ostatnie dwa lata. Jak dowiedzieliśmy się w warszawskim biurze firmy, Tetley dało na naszym rynku możliwość sanmodzielnej decyzji co do wyboru agencji. W ubiegłym roku przetarg na obsługę reklamową marki wygrała agencja PZL. Jak powiedział Michał Cichocki, senior brand manager Tetley, przy wyborze nie miało znaczenia to, że PZL należy do grupy kapitałowej Leo Burnett. Współpraca z PZL ma być kontynuowana także w tym roku. (TW)