Kraj

Teasery w kampanii reklamowej Centrum Medyczne LIM w Warszawie

Centrum Medyczne LIM rozpoczęło kampanię reklamową na warszawskich nośnikach reklamy zewnętrznej. Potrwa ona do końca marca i ma miejsce w...

Centrum Medyczne LIM rozpoczęło kampanię reklamową na warszawskich nośnikach reklamy zewnętrznej. Potrwa ona do końca marca i ma miejsce w Warszawie na cityboardach (Cityboard Media) i frontlightach (Clear Channel Poland). Reklamodawca nie podaje liczby wykupionych nośników. Kreacją, planowaniem i zakupem powierzchni firma zajęła się we własnym zakresie we współpracy z agencją reklamowo-wydawniczą Mak. Na potrzeby kampanii wybrane zostały tablice zlokalizowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu w godzinach popołudniowych, w tych miejscach, gdzie najczęściej tworzą się korki. Przez 2 tygodnie do końca lutego kampania będzie miała charakter teaserowy. Na layoutach reklamowych znajdują się hasła na granatowym tle z dopiskiem “Już w marcu”. Na potrzeby kampanii teaserowej zostało przygotowanych 7 haseł: “Czas na przegląd!”, “Nie lubisz numerków?”, “Chcesz być w Centrum uwagi?”, “To się opłaca!”, “Gdziekolwiek jesteś!”, “Chcesz podróżować bezpiecznie?” i “Chcesz latać?”. Po kampanii teaserowej, w marcu br., będzie miała miejsce właściwa akcja reklamowa. “Kampania jest skierowana zarówno do odbiorców indywidualnych w wieku 25+, jak i do odbiorców korporacyjnych. Celem kampanii będzie pokazanie, jak szeroki zakres usług oferuje nasze Centrum, oraz zaznaczenie prestiżu i wysokich standardów, jakimi się ono charakteryzuje” – mówi Joanna Borczak-Trzeciok, specjalista ds. marketingu w Centrum Medycznym LIM. Spółka nie zdradza jeszcze szczegółów dotyczących kampanii w marcu. (PU)