Zagranica

General Mills wprowadzi płatki śniadaniowe z proteinami

General Mills wprowadzi w tym miesiącu na rynek nową markę płatków śniadaniowych Total Protein. Stworzenie nowej marki jest odpowiedzią na...

General Mills wprowadzi w tym miesiącu na rynek nową markę płatków śniadaniowych Total Protein. Stworzenie nowej marki jest odpowiedzią na duże zainteresowanie produktami niskowęglowodanowymi oraz dużym zagrożeniem ze strony segmentu produktów “gotowych do spożycia”. Debiut Total Protein zostanie wsparty budżetem reklamowym, którego wartość szacowana jest na 20 mln dol. Kampania reklamowa ruszy w kwietniu br. Telewizyjną i prasową kampanię reklamową przygotuje agencja reklamowa Saatchi & Saatchi z Nowego Jorku. Reklama będzie pozycjonowała Total Protein jako dobre rozwiązanie dla ludzi poszukujących zdrowej żywności oraz chcących kontrolować swoją wagę. Według ubiegłorocznych danych Information Resources Inc. wartość sprzedaży segmentu płatków śniadaniowych spadła o 0,5 proc. i wyniosła 90 mln dol. General Mills jest jednym z największych reklamodawców wśród producentów płatków śniadaniowych (wcześniej uplasowały się marki Cheerios i Honey Nut Cheerios). Z danych TNS Media Intelligence/CMR za pierwszych dziesięć miesięcy ub.r. General Mills na reklamę Total wydał 32 mln dol. (“Advertising Age”)