Kraj

LG rozpoczyna wartą 30 mln USD kampanię brandową

Koreański producent sprzętu elektronicznego, firma LG Electronics (poprzednio Goldstar), rozpoczął w Europie wartą 30 mln USD kampanię (TV i prasa),...

Koreański producent sprzętu elektronicznego, firma LG Electronics (poprzednio Goldstar), rozpoczął w Europie wartą 30 mln USD kampanię (TV i prasa), której celem jest umocnienie wizerunku tego brandu. Potrwa ona do końca br. 90 proc. wspomnianej sumy przypada na pięć krajów Europy Zachodniej: Francję, Wielką Brytanię, Hiszpanię, Niemcy i Włochy; pozostałe 10 proc. jeszcze w tym roku przypadnie na kraje południowowschodniej Azji, natomiast w 2000 r. kampania zostanie rozszerzona o kraje Ameryki Południowej i Środkowego Wschodu. Agencją koordynującą to przedsięwzięcie jest należąca do LG struktura o nazwie LG Ad. Większość prac kreatywnych pochodzi jednak z Ogilvy & Mather w Duesseldorfie. Mottem przewodnim kampanii jest slogan “Cyfrowo Twój”.