Kraj

Tomasz Ramza wraca ze Starcomu do MPG Media Planning

Tomasz Ramza, obecnie senior media planner buyer w domu mediowym Starcom, zdecydował się wrocić na swoje poprzednie stanowisko - media...

Tomasz Ramza, obecnie senior media planner buyer w domu mediowym Starcom, zdecydował się wrocić na swoje poprzednie stanowisko – media managera w domu mediowym MPG Media Planning. Ramza, który przyszedł do Starcomu w maju ub.r., powiedział, że zdecydował się wrócić do agencji MPG Media Planning z powodów osobistych. W Starcomie pracował dla takich klientów jak Roche, Link4, Polskie Media Amer.Com. “Zależało nam na tym, aby ponownie ze sobą pracować. Nie wiem jeszcze, jakimi klientami Tomasz Ramza się zajmie, ale na pewno będzię pełnił bardzo istotną funkcję w agencji” – powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG Media Planning. W ostatnim czasie do MPG Media Planning wrócił również Piotr Bieńko, TV media manager. (PR)