Kraj

Mini Media przygotowała letnie pakiety na 2004 r.

Firma reklamy zewnętrznej Mini Media przygotowała pakiety letnie mające obowiązywać w tym roku. Jest ich sześć, o dwa więcej niż...

Firma reklamy zewnętrznej Mini Media przygotowała pakiety letnie mające obowiązywać w tym roku. Jest ich sześć, o dwa więcej niż pakietów letnich w ubiegłym roku. “Stworzyliśmy dwa pakiety, w których są zarówno miniboardy, jak i kasetony, oraz dwa mniejsze pakiety z samymi kasetonami przeznaczone dla reklamodawców dysponujących mniejszymi budżetami reklamowymi” – mówi Dominik Damaziak, kierownik działu sprzedaży w spółce Mini Media. W dwóch największych pakietach znalazły się nośniki zarówno na Wybrzeżu, jak i na Mazurach i w górach. Na każdy z tych pakietów składa się 280 miniboardów i 240 kasetonów. Kolejne dwa pakiety składają się z zestawu jednego z nośników: w jednym z nich jest 280 miniboardów na Wybrzeżu, Mazurach i w górach, w drugim 300 kasetonów w tych samych regionach. Ostatnie dwa pakiety to same kasetony: w jednym z nich jest ich 270 sztuk, w drugim 200 sztuk. W obydwu tych pakietach nośniki są umiejscowione jedynie na Wybrzeżu. Koszt dwóch najdroższych pakietów dla agencji i domów mediowych po rabatach wynosi 187,2 tys zł, koszt pakietów zawierających same kasetony lub same miniboardy na terenie 3 regionów to 100,8 i 108 tys. zł. Najtańsze pakiety zawierające same kasetony na Wybrzeżu kosztują 97,2 i 72 tys. zł. (PU)