Kraj

Radio PIN rozpoczęło kampanię reklamową na warszawskich autobusach

Radio PIN rozpoczęło w połowie lutego kampanię reklamową na warszawskich autobusach. Potrwa ona 6 tygodni. Celem kampanii pod hasłem "Wygraj...

Radio PIN rozpoczęło w połowie lutego kampanię reklamową na warszawskich autobusach. Potrwa ona 6 tygodni. Celem kampanii pod hasłem “Wygraj 102 000 PLN” jest poinformowanie o konkursie prowadzonym przez stację. “W akcji zostanie wykorzystanych 200 nośników komunikacji miejskiej” – mówi Barbara Zuziak, dyrektor spółki Business Consulting Media Miejskie, która odpowiada za organizację i produkcję kampanii na warszawskich autobusach. Radio PIN reklamuje się na formatach typu back (200×50 cm), czyli tył autobusu (bez szyby). Na layoucie znajduje się hasło, dopisek “Włącz radio PIN 102 FM” oraz wizerunek panelu radia samochodowego. Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem radio zajęło się we własnym zakresie. (PU)